FAQ

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van de producten?

Voor de meeste producten geldt een levertijd van 1-2 werkdagen. Wij hebben een groot aantal artikelen in eigen voorraad. Deze kunnen vaak dezelfde of eerstvolgende werkdag al verzonden worden.

Het kan voorkomen dat een artikel door leverproblemen vanuit de fabrikant tijdelijk niet op voorraad is of een langere levertijd kent. Mocht dit het geval zijn bij een artikel in uw bestelling dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen onder de €250,- rekenen wij €8,95 verzendkosten. GRATIS verzending bij bestellingen boven €250,-

Verzending naar België en Duitsland bedraagt € 14,95. LET OP: wij verzenden enkel pakketpost (0-10kg, max. 100x50x50cm) naar België en Duitsland. Transportleveringen zijn helaas niet mogelijk.

Welke betaalmethoden zijn er?

Wij bieden verschillende betaalmethoden aan. Zo kunt u gemakkelijk online betalen met iDeal, een vooruitbetaling doen via uw eigen bank, achteraf betalen met Klarna en betalen met creditcard (VISA, Mastercard en American Express)

Waar vind ik de factuur?

U ontvangt de factuur in PDF per mail nadat de bestelling door ons is verzonden. Heeft u zich aangemeld als klant> Dan vindt u de factuur en alle gegevens over uw bestelling ook terug in uw klantaccount.

Geen factuur ontvangen? Het kan voorkomen dat deze mail in uw spambox terecht komt.

Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op. Wij zenden u dan opnieuw de factuur toe.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Als uw pakket wordt verzonden met PostNL/DHL, dan ontvangt u een email met de track&trace code en alle verzendinformatie.

Als uw bestelling met groot transport wordt geleverd, is deze helaas niet te volgen. U ontvangt van ons een email met de verwachte bezorgdag. Uw bestelling wordt geleverd tussen 7:00 uur en 17:00 uur. LET OP: er dient iemand thuis te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen.

Meer informatie over verzending en levering

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is helaas nog niet mogelijk om in het bestelproces te kiezen voor het afhalen van uw bestelling. U kunt altijd contact met ons opnemen voor de mogelijkheden.

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Wij verzenden uw bestelling binnen Nederland naar het door u opgegeven adres. U kunt tijdens het bestelproces aangeven of uw factuuradres en afleveradres hetzelfde zijn, of een afwijkend afleveradres kiezen.

Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?

Het is helaas niet mogelijk om zelf een tijdstip te kiezen waarop uw bestelling wordt geleverd. Wel kunt u in het bestelproces in het opmerkingenveld een gewenste leverdatum aangeven. Wij proberen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden.

Indien uw bestelling wordt verzonden met PostNL/DHL, dan heeft u soms de mogelijkheid om zelf de bezorgdag te wijzigen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wilt u uw bestelling of persoonlijke gegevens wijzigen nadat de bestelling is geplaatst? Of wilt u uw bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Als uw bestelling nog niet verzonden is, kan deze nog worden gewijzigd of geannuleerd. Is de bestelling reeds verzonden, dan is het helaas niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen of annuleren. Wel kunt u de bestelling na ontvangst aan ons retourneren.

FAQ - er is iets mis met mijn bestelling

Het kan zijn dat er onverhoopt iets misgegaan is met uw bestelling. Neem dan contact met ons op.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen

Na het voltooien van uw bestelling ontvangt u van ons een bestelbevestiging. Heeft u geen bestelbevestiging per mail ontvangen? Het kan voorkomen dat deze mail in uw spambox terecht komt.

Heeft u na 24 uur nog geen bevestiging van ons ontvangen en is de email ook niet in uw spambox terecht gekomen? Neem dan contact met ons op.

Mijn bestelling is niet compleet

Het kan voorkomen dat uw bestelling in delen wordt verzonden en geleverd, bijvoorbeeld deels door PostNL/DHL en deels met groot transport. Wij brengen u hier per email van op de hoogte.

Mist u iets en zou uw bestelling wel compleet geleverd moeten zijn? Neem dan contact met ons op.

Ik heb een verkeerd product ontvangen

Wat vervelend dat u onverhoopt een verkeerd artikel heeft ontvangen.

Neem in dit geval contact met ons op. Wij zullen er uiteraard voor zorgen dat u het juiste product zult ontvangen.

Ik was niet thuis toen mijn bestelling werd geleverd. Wat nu?

Als uw bestelling wordt geleverd door PostNL/DHL en er niemand aanwezig is op het opgegeven leveradres, zal PostNL/DHL de bestelling bij de buren afleveren of op de eerstvolgende werkdag opnieuw bezorgen.

Als uw bestelling wordt geleverd met groot transport, dient er iemand thuis te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Indien dit niet het geval is, zal het transport opnieuw ingepland moeten worden. Er kunnen kosten in rekening gebracht worden door de transportdienst.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kunt u een retouraanvraag doen via retouren@totaalinstallatieshop.nl. Houdt er rekening mee dat de retourkosten voor eigen rekening zijn.

Ik heb een artikel geretourneerd. Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Wij zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retourproduct - afhankelijk van de gekozen betaalmethode - crediteren.

Voor het retourneren van grote artikelen heeft u de mogelijkheid uw product(en) door ons te laten ophalen. De kosten hiervoor bedragen € 45,- incl. BTW.